ترجمه تخصصی بازاریابی

ترجمه-کتاب

بهترین سایت ترجمه تخصصی بازاریابی

ترجمه لبخند، بهترین سایت ترجمه تخصصی بازاریابی با بیش از ده سال تجربه موفق در زمینه ترجمه تخصصی بازاریابی
نمونه ترجمه تخصصی

مترجم تخصصی بازاریابی

مترجمان ما با تکیه بر تجربه و تخصص، آماده ارائه ترجمه ای با کیفیت به شما هستند. ترجمه تخصصی بازاریابی به صورت مفهومی، دقیق و روان و با توجه به معنای خاص اصطلاحات بازاریابی انجام می شود. تمامی ترجمه ها همراه با تضمین کیفیت ارائه می شوند.

ترجمه تخصصی بازاریابی فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی بازاریابی کاملا به صورت مفهومی و با نگارش نیتیو انجام می شود. همچنین ترجمه بازاریابی فارسی به انگلیسی همراه با ضمانت کیفیت و پذیرش مجله ارائه می شود. ضمانت ترجمه بازاریابی فارسی به انگلیسی بدون محدودیت زمانی می باشد.
نمونه ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی بازاریابی انگلیسی به فارسی

ترجمه تخصصی بازاریابی انگلیسی به فارسی ارزان و فوری و در عین حال با کیفیت را از ترجمه تخصصی لبخند بخواهید. ترجمه تخصصصی بازاریابی انگلیسی به فارسی توسط مترجم حرفه ای و آشنا با موضوع و اصطلاحات تخصصی انجام می شود.

قیمت ترجمه تخصصی بازاریابی - سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

مشاوره و ارسال فایلWhatsAap icon مشاوره و ارسال فایلtelegram icon

نمونه ترجمه تخصصی بازاریابی

صرفا به تعریف لفظی از کیفیت ترجمه تخصصی بازاریابی اکتفا نکنید. این حق شما است که قبل از سفارشی ترجمه تخصصی بازاریابی از کیفیت ترجمه و روانی آن اطمینان حاصل کنید. ما به این حق شما احترام می گذاریم. در ادامه می توانید نمونه ترجمه تخصصی بازاریابی که توسط مترجمان متخصص و با تجربه ما انجام شده اند را مشاهده کنید.
نمونه ترجمه تخصصی

الگو ی مفهومی دلبستگی به برند

امروزه مصرف کنندگان در معرض برند های مختلفی قرار گرفته اند و از این رو، کسب در آمد و سهم بیشتر از مشتریان، مهم ترین دغدغه و اولویت مدیران می باشد(chen & sun2014) پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد که مشتریان در بین تمام ایده های مربوط به برندها و برندسازی، توجه بیشتری به دلبستگی به برند دارند( Doreen2012) تقریبا هر برندی اهدافی دارد، که فراتر از سودآوری است و دلیل وجودی آن را بیان می کند( Holt2004) یمون سینک این موضوع را در کتاب خود با عنوان «شروع با چرایی»بیان کرده

A conceptual model of brand attachment

Today consumers can choose among a variety of brands and winning the larger market share is one of the main issues and priorities of mangers (Chen & Sun 2014). Studies have shown that among ideas about brands and branding, customers pay more attention to brand attachment (Doreem, 2012). Almost every brand has its own goals, which are beyond mere financial benefit and represent the reason that a brand exists (Holt, 2004). Yemon Sink describes this in his book “start with the why” by writing that rather than buying what companies try to sell, customers buy the reason that they should

ادامه مطلب

صالت برند و رفتار خرید آنلاین

یمون سینک این موضوع را در کتاب خود با عنوان «شروع با چرایی»بیان می کند.او می گوید که مردم آنچه انجام می دهید را نمی خرند، بلکه دلیلی که آن را انجام می دهید را می خرند. تصمیمات افراد اساسا توسط سیستم لیمبیک مغز که بخش پیش-منطقی و ناشی از احساسات است را مسئول ایجاد حس اعتماد و وفاداری می دانند. بنابراین، هنگامی که انگیزه اقدامات یک برند هدف اصلی آن دلیل کارهایی که می کند) باشد، با انگیزه اولیه بسیاری از مشتریان خود مطابقت دارد.(بورلندد2005) بنا به نظر سینک، شرکت های موفق، طوری به مشتریان خود

brand authenticity in online shopping behavior

Yemon Sink explains this in his book “beginning by the way.” He writes that rather than buying what you do, people buy why you do. Decisions are made by the limbic system of the brain so that the pre-logic section, that is affected by feelings, is in charge of the sense of trust and loyalty. Therefore, when the motivation of an authentic brand (the reason for its activity) is the same as its main objective, it matches with the primary motivation of many of its customers (Beverland, 2005). According to Sink, successful firms make sure to express the “why” for

ادامه مطلب

اصالت برند در رفتار خرید آنلاین با تاکید بر دلبستگی به برند

امروزه مصرف کنندگان در معرض برند های مختلف محصولات و خدمات قرار گرفته اند و از این رو، کسب سهم بیشتر از مشتریان، مهم ترین دغدغه و اولویت مدیران برند می باشد(چن 2014) .از سوی دیگر بدلیل تنوع برند،مشتریان به دنبال بدست آوردن برند های اصیل برای ارضای نیازهای درونی و بیرونی خود می باشند( دورن 2012) پژوهش ها نشان می دهد که مشتریان در بین تمام ایده های مربوط به برندها و برندسازی، توجه بیشتری به اصالت برنددارند. اما مفهوم اصالت چیست؟ داشتن اصالت و اعتبار برای یک

The concept of brand authenticity in online shopping behavior with an emphasize on brand attachment

People are exposed to a wide range of advertisements for products and services every day. Wining more customer share is the main concern and priority of brand managers (Chen, 2014). Given the diversity of brands, customers look for authentic brands to meet their internal and external needs (Dorren, 2012). Studies have shown that among different ideas for branding, customers pay more attention to brand authenticity. However, what is the concept of authenticity? What does it mean being authentic and having credentials for a brand? The easiest way to answer this is to assume a brand as an individual. An individual

ادامه مطلب

مدل رفتاری خریداران وسواس گونه

برند با دوام‌ترین سرمایه‌ یک شرکت است و بیشتر از محصولات و تسهیلات ویژه ارائه شده توسط شرکت عمر می‌کند(کاتلر و آرمسترانگ، 1393). برندهای قوی از لحاظ اقتصادی اهمیت بسیار بالایی برای شرکت‌ها دارند. این اهمیت به خصوص به علت توانایی این برندها در جذب مصرف کننده‌ی وفادار می‌باشد و به این ترتیب فروش آتی شرکت تضمین می‌گردد(هوروت و بیرگلن ، 2015). از طرفی امروزه ماهیت خرید در حال تغییر است. تمرکز از خرید لوازم ضروری که نیاز‌های فیزیکی یک فرد را بر طرف می‌ساخت، به سمت استفاده مصرف کننده از کالا به عنوان یک دارایی ویژه و یا در

a model of compulsive buyers’ behaviors

Among the assets of a firm, brand has the highest longevity so that it lasts longer than most of products and offers provided by the firm (Katler and Armstrong, 2014). Strong brands are very important for firms from economic viewpoint. The importance lies with brands’ ability to attract loyal consumers, which in turn guarantees future sale (Horvath and Birgelen, 2015). In addition, the nature of shopping is changing; so that rather than buying the items that fulfilling their physical needs, buyers see goods as a specific asset to satisfy their feelings or attain a social status (Phaus and Woo, 2008).

ادامه مطلب