می خوای مقاله برای ژورنال سطح بالا چاپ کنی!
پس یه بار برای ترجمه هزینه کن
نیاز به ویرایش نیتیو با گواهی ویرایش داری
بدون واسطه کارتو به مترجم بسپار
نیاز به رفع مشابهت مقاله داری؟
اولین مرکز تخصصی رفع سرقت ادبی در ایران
گزارش مشابهت Ithenticate ارزان ترین در ایران!
صدور گزارش در کمتر از 15 دقیقه

ترجمه تخصصی آموزش

بهترین سایت ترجمه تخصصی آموزش

ترجمه لبخند، بهترین سایت ترجمه تخصصی آموزش با بیش از ده سال تجربه موفق در زمینه ترجمه تخصصی آموزش

مترجم تخصصی آموزش

مترجمان ما با تکیه بر تجربه و تخصص، آماده ارائه ترجمه ای با کیفیت به شما هستند. ترجمه تخصصی آموزش به صورت مفهومی، دقیق و روان و با توجه به معنای خاص اصطلاحات آموزش انجام می شود. تمامی ترجمه ها همراه با تضمین کیفیت ارائه می شوند.
 نمونه ترجمه تخصصی آموزش

ترجمه تخصصی آموزش فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی آموزش کاملا به صورت مفهومی و با نگارش نیتیو انجام می شود. همچنین ترجمه آموزش فارسی به انگلیسی همراه با ضمانت کیفیت و پذیرش مجله ارائه می شود. ضمانت ترجمه آموزش فارسی به انگلیسی بدون محدودیت زمانی می باشد.
نمونه ترجمه تخصصی آموزش

ترجمه تخصصی آموزش انگلیسی به فارسی

ترجمه تخصصی آموزش انگلیسی به فارسی ارزان و فوری و در عین حال با کیفیت را از ترجمه تخصصی لبخند بخواهید. ترجمه تخصصصی آموزش انگلیسی به فارسی توسط مترجم حرفه ای و آشنا با موضوع و اصطلاحات تخصصی انجام می شود.

قیمت ترجمه تخصصی آموزش - سفارش ترجمه تخصصی آموزش

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی آموزش

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی آموزش و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

نمونه ترجمه تخصصی آموزش

صرفا به تعریف لفظی از کیفیت ترجمه تخصصی آموزش اکتفا نکنید. این حق شما است که قبل از سفارشی ترجمه تخصصی آموزش از کیفیت ترجمه و روانی آن اطمینان حاصل کنید. ما به این حق شما احترام می گذاریم. در ادامه می توانید نمونه ترجمه تخصصی آموزش که توسط مترجمان متخصص و با تجربه ما انجام شده اند را مشاهده کنید.
نمونه ترجمه تخصصی آموزش

انگیزش تحصیلی پرستاران

انگیزش به عنوان یک فرآیند تعریف می شود که فعالیت های جسمی و روانی مبتنی بر هدف را برمی انگیزاند و تقویت می کند. انگیزش تحصیلی به عنوان نیروی محرکه مورد نیاز برای مطالعات تحصیلی تعریف می شود و به سادگی می تواند به عنوان عواملی که بر روی یک شخص تاثیر می گذارند تا در مدرسه یا دانشگاه حضور یابد، تعریف شود. اهمیت انگیزش تحصیلی در آن است که دانشجویان با انگیزه تمایل بیشتری برای درگیر شدن در فعالیت های یادگیری و کسب موفقیت در محیط تحصیلی دارند. انگیزش یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین چالش های پیش روی مدرسان امروزی است. یکی از مشکلات شایع نظام آموزشی، پایین بودن سطح انگیزش تحصیلی در بین یادگیرندگان می باشد که سالانه زیان های علمی، فرهنگی و اقتصادی زیادی را متوجه دولت ها و خانواده ها می کند. انگیزش تحصیلی اهمیت زیادی در آموزش پرستاری دارد، زیرا ارائه کیفیت بالای خدمات پرستاری نیاز به دانشجویانی دارد که برای کسب حجم وسیعی از اطلاعات و مهارت ها و نیز آموزش مداوم انگیزه داشته باشند. ارتباط مثبت و معنی داری بین انگیزش تحصیلی و تعهد حرفه ای در دانشجویان پرستاری گزارش شده است. به علاوه دانشجویان پرستاری با انگیزش بالا، فرسودگی تحصیلی کمتر و اعتماد به نفس بیشتری دارند. انگیزش تحصیلی و دلایل آن در دانشجویان پرستاری در طول برنامه تحصیلی تغییر می کند. تغییر انگیزش دانشجویان ممکن است به دلیل تجربیات بالینی و چالش های حرفه ای دانشجویان باشد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که دانشجویان پرستاری اگرچه با انگیزه نسبتاً مناسب وارد این رشته می شوند ولی این انگیزه با افزایش سنوات تحصیل رو به کاهش می گذارد. نداشتن انگیزش تحصیلی در دانشجویان منجر به افت پیشرفت تحصیلی می گردد. از آنجا که رشته پرستاری با جان انسان ها سروکار دارد لذا کاهش انگیزش در این رشته می تواند اثرات مخربی بر خود فرد و سلامت جامعه بگذارد و موجب اتلاف سرمایه های زیادی خواهد شد. با توجه به اهمیت انگیزش تحصیلی بخصوص در دانشجویان پرستاری و چالش های آن، هدف این مطالعه تبیین راهکارهای ارتقای انگیزش تحصیلی در دانشجویان پرستاری است.

Academic motivation of nurses

Motivation is defined as a process that motivates and boosts physical and mental activities toward a specific goals. Academic motivation is the driving force of academic studies and it is considered as an effective factor that determines if a person keeps attending school or college or not. The importance of educational motivation lies with the fact that motivated students demonstrate more interest in dealing with learning activities and realizing achievements in educational environment. Motivation is one of the most complicated and toughest challenges in the way of today’s teachers. One of the common problems of education systems is low academic motivation among the learners, which leads to considerable academic, cultural, and economic losses to the state and families. Academic motivation is highly important in nursing training as providing quality nursing services needs students with enough motivation to receive a considerable amount of information and skills and undergo a continuous education process. A positive and significant relationship between academic motivation and professional commitment in nursing students has been supported by several studies [8]. Moreover, nursing students with high motivation tend to suffer less academic depression and enjoy higher self-confidence. Academic motivations and its causes vary in students and during the program. Changes in educational motivation might be due to clinical experiences and professional challenges in the way of students. Studies have shown that despite the fact that nursing students start the program with high motivation, their motivation declines throughout the program. Lack of academic motivation in students leads to deceleration of academic achievements. Since nursing profession deals with people’s lives, the loss of motivation might have a destructive effect on the practitioner and the society’s health as well, which results in considerable capital loss. Taking into account the importance of academic motivation in nursing students and the challenges, this study is an attempt to elaborate on the solutions to improve academic motivation in nursing students.
ادامه مطلب

اوقات فراغت و آموزش

زمان با ارزشترین منبعی است که در اختیار انسان قرار دارد. زیرا منابع دیگر به شرط وجود زمان ارزش پیدا می کنند. به همین دلیل در خصوص اهمیت و ارزش توجه به زمان در فرهنگ های مختلف صحبت های زیادی شده است. برخی از واقعیت هایی که در مورد زمان مطرح شده عبارتند از زمان را نمی توان پس اندازکرد، افزایش زمان غیرممکن است و در واقع مدیریت کردن زمان یک فرض نادرست به نظر می آید؛ چرا که زمان قابل کنترل و مدیریت نیست و فقط می توان گفت چگونه باید از زمانی که در دست ماست بهره بگیریم، حتی قادر نیستیم استفاده یا عدم استفاده از زمان را انتخاب کنیم؛ بلکه فقط می توانیم نوع استفاده از آن را تعیین کنیم. یکی از اساسی ترین جنبه های مدیریت وقت بهینه سازی استفاده از آن است. در واقع مدیریت زمان یعنی این که زمان و کار خویش را به دست گرفته و اجازه ندهیم که امور و حوادث و حواشی ما را هدایت کنند. نیاز به مدیریت و رهبری در همه زمینه های فعالیت اجتماعی و اوقات فراغت امری محسوس و حیاتی است. منابع انسانی و مادی بدون هدایت و رهبری لایق روبه کاهش و نابودی می رود. مدیریت فرآیندی برای حل مسائل مربوط به تأمین مطلوب هدفهای سازمانی از طریق استفاده موثر و کارآمد از منابع کمیاب در یک محیط در حال تغییر است. از میان منابعی چون افراد، سرمایه، زمان و مواد اولیه که همگی کمیاب و غیر قابل افزایش هستند زمان از بقیه با ارزش تر و کمیاب تر است و دانش آموزان با در اختیار داشتن این منابع باید آگاهانه برای استفاده بهتر و مطلوب تر از آن به تلاش جدی بپردازند. مدیریت زمان یا در واقع استفاده اثر بخش از زمان در جهان امروز لازمه پیشرفت و ارتقاست. استفاده صحیح و اثر بخش از زمان باعث می شود انسان به اجرای فعالیت هایی بپردازد که موجب دستیابی به اهداف فردی می شوند؛ چگونگی استفاده از زمان به عنوان یک منبع شاخص برای کارآمدی افراد یک جامعه است و هدف از مدیریت زمان جلوگیری از اتلاف وقت و تنظیم زمان کاری است. با توجه به نقش نظام آموزش و پرورش به ویژه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه ضروری است برای بهتر کردن کیفیت این نظام فعالیت اساسی صورت گیرد و از هدر رفتن سرمایه های انسانی به ویژه زمان جلوگیری شود.

Free time and education

Time is the most valuable resource that man possesses as other resources have no value without time. In light of this, different cultures have recognized the role and importance of time in different ways. Among the facts that are generally known about time is that it cannot be deposited or extended. Indeed, the idea of time management appears as a false claim as time is not controllable or manageable and in the best scenario we can only talk about how to use time properly. It is not even possible to choose between using or not using time and the only option is about how to use time. One of the most fundamental aspects of time management is to optimize the way of using time. In fact, time management means to be in control of our own time and work and prevent events and the environment affecting them. The need for management and leadership is undeniable and vital in every fields of social and free time activities. Human and physical resources will perish without a competent leadership. Management is a process to solve the issues of efficient realization of organizational goals through effective and efficient use of rare resources in a varying environment. Among valuable and limited resources like staff, capital, raw materials, and time, the last one is most valuable and rare. This highlights the necessity of time management in students for better and more efficient use of time. Time management – i.e. effective use of time –is essential for progress and growth in the modern world. Proper and effective use of time leads one toward activities that guarantee realization of personal goals. The way time is managed is a key indicator of effectiveness of members of a society and the purpose of time management is to avoid time waste and regulate working hours. Taking into account the role of education system in terms of social, economic, cultural, and political aspects in particular, it is essential to improve its performance to avoid loss of human resources and time in particular.
ادامه مطلب

انگیزش دانشجویان پرستاری

مطالعه حاضر به واضح سازی مفهوم انگیزش تحصیلی در دانشجویان پرستاری منجر شد. بر اساس یافته های این مطالعه ویژگی های مفهوم انگیزش تحصیلی از نظر دانشجویان پرستاری با ویژگی های معرفی شده در متون مطابقت دارد. بر اساس یافته های این مطالعه ویژگی های انگیزش تحصیلی در دانشجویان پرستاری شامل " فرآیندی درونی، هدف محور، منحصر به فرد، متغیر، متاثر از عوامل درون شخصی و بیرون شخصی، نیروی محرک عملکرد تحصیلی جهت دستیابی به اهداف و تسهیل کننده یادگیری و موفقیت تحصیلی" است. طبق نتایج مروری بر مطالعات، مفهوم انگیزش به صورت یک فرآیند توصیف شده است. در این زمینه Linnebrink و Pintrich(2002) معتقدند که انگیزش با توجه به مدل اجتماعی-شناختی بیش از اینکه یک ویژگی ذاتی دانشجو باشد، فرآیندی در حال تغییر و پیچیده است . همچنین Schunk و همکاران(2008) معتقدند که انگیزش یک محصول نیست بلکه فرآیندی است که از طریق رفتار مشاهده می شود. با توجه به تعریف فرایند که مجموعه فعالیت های متوالی بوده که یک برون داد خاصی را ایجاد می کند و برای ایجاد این برونداد، نیاز به دروندادهای خاصی دارد تا زمینه را برای درست عمل نمودن آن فراهم کند(مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت 1387). به نظر می رسد انگیزش به درستی دارای این ویژگی است؛ بر طبق نتایج این مطالعه، انگیزش دارای پیشایندهایی از قبیل عوامل فردی، اجتماعی، آموزشی، خانوادگی و ویژگی های شغلی می باشد که فعالیت های مبتنی بر هدف را تحریک می کند و در نهایت منجر به بروز برون داد که همان موفقیت تحصیلی است می شود. هدف محور بودن یکی دیگر از ویژگی هایی انگیزش تحصیلی است که هم در مرحله مروری بر مطالعات و هم در مرحله کار در عرصه آشکار شد. در واقع هدف محور بودن انگیزش موجب می شود که کلیه تلاش ها و فعالیت های فرد در یک جهت متمرکز گردد. منحصر به فرد بودن و متغیر بودن انگیزش یکی از ویژگی هایی بود که با تحلیل مصاحبه های دانشجویان به دست آمد. در واقع افراد با صفات شخصیتی مختلف، انگیزه ها و اولویت های مختلفی برای تحصیل دارند. علاوه بر این، انگیزش در یک فرد می تواند تحت شرایط مختلف تغییر کند. دانشجویان ممکن است در یک محیط سطح بالایی از انگیزش را نشان دهند و در محیط دیگر کاملا فاقد انگیزش باشند.

Motivation of nursing students

The study contributed to clarifying the concept of academic motivation in nursing students. As the findings showed, the concept as realized by the nursing student was consistent with the definition of the concept by research works. In addition, academic motivation in nursing students was characterized with specifications like “an inner process, purposeful, unique, variable, and affected by internal/external personal factors.” It acts as a driving force for realization of objectives and a facilitator of learning and educational achievement.” Articles review revealed that the concept of motivation was described as a process. Linnebrink and Pintrch (2002) believed that, given the social-cognitive model, rather than being an intrinsic characteristic of students, motivation was a complicated and variable process. Schunk et al. (2008) believed that instead of a product, motivation was a process that is demonstrated in one’s behavior. Taking into account the definition of process as a set of sequential activities and inputs in a proper ground that lead to a specific outcome (IT and Statistics Center, Ministry of Health – Iran, 2008), assuming motivation as a process is supportable. As the results recommended, there are antecedents for motivation like personal, social, academic, family, and professional factors that trigger activities based on a purpose and lead to emergence of the outcome –i.e. educational achievement. Purposefulness is one of the main specifications of academic motivation, which was found both in articles review and field study stages. In fact, purposefulness of motivation concentrates all activities and works of an individual in a specific direction. Uniqueness and variable nature of motivation were found based on interviews with the students. Individuals with different personalities have different motivations and priorities. In addition, one’s motivation varies depending on the situation. Students might demonstrate a high level of motivation in one situation and no motivation at all in another.
ادامه مطلب
liveChat
×
راه های ارتباط با ما:
×

ترجمه تخصصی لبخند جهت ارائه خدمات و تجربه ای بهتر به شما، از کوکی استفاده می کند.

لطفا با بیان نظر خود ما را در ارتقاء کیفیت این صفحه یاری کنید

میانگین میزان رضایت کاربران 88% آیا مطالب این صفحه برای شما مفید بود؟ happy face unhappy face
نمونه ترجمه آی اس آی ترجمه مقاله مدیریتی ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله مهندسی صنایع ترجمه مقاله پزشکی ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله پرستاری ترجمه مقاله بهداشت محیط ترجمه مقاله پریفیوژن قلبی ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله صنایع غذایی ترجمه مقاله فلسفی ترجمه مقاله ادبی ترجمه مقاله حقوقی ترجمه مقاله تاریخ ادبیات ترجمه مقاله فقهی ترجمه مقاله کشاورزی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله علوم سیاسی ترجمه مقاله هوش مصنوعی
با ما همراه شوید: اینستاگرام ترجمه لبخند فیسبوک ترجمه لبخند لینکدین ترجمه لبخند تلگرام ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه آپارات طراحی و اجرا: خدمات ترجمه لبخند
کلیه حقوق متعلق به دفتر خدمات ترجمه لبخند است.
© 2010-2024
با ما تماس بگیرید:
تلفن ترجمه لبخند02634421844
موبایل ترجمه لبخند09198220164
موبایل ترجمه لبخند 09198385716
ایمیل ترجمه لبخند Labkhand.office@gmail.com