ترجمه اصطلاحات بازاریابی
برند به انگلیسی
brandخرید آنلاین به انگلیسی
online shopping
صالت برند و رفتار خرید آنلاین
یمون سینک این موضوع را در کتاب خود با عنوان «شروع با چرایی»بیان می کند.او می گوید که مردم آنچه انجام می دهید را نمی خرند، بلکه دلیلی که آن را انجام می دهید را می خرند. تصمیمات افراد اساسا توسط سیستم لیمبیک مغز که بخش پیش-منطقی و ناشی از احساسات است را مسئول ایجاد حس اعتماد و وفاداری می دانند. بنابراین، هنگامی که انگیزه اقدامات یک برند هدف اصلی آن (و دلیل کارهایی که می کند) باشد، با انگیزه اولیه بسیاری از مشتریان خود مطابقت دارد.(بورلندد2005) بنا به نظر سینک، شرکت های موفق، طوری به مشتریان خود پیام رسانی می کنند که در ابتدا چرایی کارهایی که انجام می دهند، را برای آنها نشان می دهد."چرایی" درونی ترین عنصر پیام برند است و مهم ترین گزاره تمایز کننده ارزش یک برند می باشد."چرایی" نقطه شروع و معیار نهایی اصالت و اعتبار برند است. زمانی که هر نقطه تماس یک برند از هدف اصلی آن (اساسی ترین "چرا") نشات گیرد ، نشان دهنده یک برند اصیل و معتبر است(مولادا2010) . اصالت برند در بلند مدت، موجب صرفه جویی در هزینه ها و حداکثر کردن سود از طریق ارتباط برند و مشتری می شود. نکته این است که اصالت باید واقعی باشد. شما می توانید در مورد اصالت برند در مقابل مشتریان غیر واقعی باشید ، اما به یاد داشته باشید که اگر مشتریان برند شما را مطابق با معیارهای ذکرشده نبیند ، به برند خودتان آسیب رسانده اید.ا(پوسترا 2005) ز سوی دیگر ورود اینترنت به زندگی بشر،تغییرات بنیادینی را در سبک خرید افراد به وجود آورده است.البته رفتار مشتریان در هنگام خرید اینترنتی ، مانند مدل رفتار خرید سنتی ، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی ، اجتماعی ، فردی و یا روان شناختی است . محققان در چند سال گذشته، رفتار مشتریان در محیط اینترنتی را بررسی و ضمن شناسایی عوامل تاثیر گذار بر آن، مدل های مختلفی را برای رفتار خرید اینترنتی طراحی کرده اند( گیرل 2008) از طرفی رشدخرید آنلاین در سال های گذشته به طور روزافزون فراگیر شده است، به عنوان مثال در سال2018 در کشور هلند بیش از ۷۰ درصد از جمعیت محصولات و خدمات مورد نیاز خود را آنلاین خریداری کرده اند(لی 2015) از این رو،نیاز است تا مدیران فروشگاه های اینترنتی به علائق و سلایق مشتریانی که بصورت اینترنتی خریدمی کنند توجه توجه داشته باشید و تلاش کنند تا برندهای مورد دلخواه و اصیل مشتریان خود را برای کامل کردن سبد خرید آنها ارائه دهند تا بتوانند رفتاری مشتریان را بهتر و واقعی تر تحلیل نمایند (فنگ و شن 2013 ) با توجه به توضیحات فوق و خلاء مطالعاتی موجود می توان گفت که امروزه به علت افزایش رقابت در خرید اینترنتی در غالب تحقیقات صورت گرفته اصالت برند محصولات مورد غفلت واقع شده است ،لذا مسئله اصلی این پژوهش پاسخ به این سوال است که پیش زمینه ها و پیامدهای اثر گذار بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین چگونه است ؟ انتظار بر این است با انجام این پژوهش؛ بتوان الگویی علمی در حوزه مطالعاتی پژوهش و همچنین کاربردی برای جامعه مورد مطالعه و مخاطب این پژوهش ارائه دهد.





برای مطالعه بیشتر در مورد نگارش آکادمیک و نکات مهم به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.








نظرات و سوالات:
نظرات و پرسشهای قبلی